تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ق.ظ

خبر جدید

با سلام به شما مخاطبین عزیز و تمامی کسانی که به من لطف داشتن. از اینکه در این مدت نتوانستم مطالبی را ارائه دهم از شما عزیزان عذر می خواهم و جا دارد از تمامی دانش آموزان و اولیا محترم تشکر کنم از اینکه در این ایام که من عزیزی را از دست دادم با من همدردی کرده اند و امیدوارم بتوانم زحمات تمامی عزیزان را جبران کنم .

با تشکر از شما .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴
افضلی

نظرات  (۲)

۱۴ آذر ۹۲ ، ۲۳:۱۸ مهدیار ملک پور شاگرد ششم سال 1391
سلام خدمت معلم عزیز و گرامی
با عرض تسلیت خدمت شما و خانواده محترمتان.امیدوارم که غم آخرتان باشد و مارا در غم خود شریک بدانید.
مهدیار ملکپور و خانواده و عماد
پاسخ:
ممنون پسرم از اینکه به یاد معلمت هستی 
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۵ محمدمهدی وصادق رحمانی
سلام خانم افضلی.امیدوارم که حالتان خوب باشد. فوت پدر گرامیتان را تسلیت میگویم. امیدوارم که دیگر غمی نداشته باشید.

باتشکر                                        محمد مهدی ومحمد صادق رحمانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی