تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳ ب.ظ

نمونه سوالات نوبت دوم پایه ششم

با سلام و احترام به همکاران گرامی در این قسمت یک سری نمونه سوالات کلاس ششم ابتدایی جهت اطلاع معلمان پایه مربوطه تهیه شده است امیدوارم مفید واقع شود . نظرات فراموش نشود.

نمونه سوال ریاضی نوبت دوم (دریافت فایل)


                                 نمونه سوال علوم نوبت دوم ( دریافت فایل )


                                                                  نمونه سوال مطالعات اجتماعی نوبت دوم (دریافت فایل )


نمونه سوال هدیه های آسمانی نوبت دوم (دریافت فایل )


                                                                نمونه سوال املا نوبت دوم دریافت



نظرات  (۱۴۴)

خوب
پاسخ:
ممنون از نظر و لطف شما
عالی است خیلی خیلی
با سلام
ما از شما وب مستر دعوت می کنیم که تا با قرار دادن کد تبلیغ سایت ما در وب سایت خود برای 2 ماه  ، بن تخفیف 100 هزار ریالی خرید محصولات فروشگاه سایت را کسب نمایید.
در صورت تمایل و جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل «info@bank-soal.ir» ما را مطلع سازید
تاریخ اتقضای این طرح: 15 اردیبهشت 92
آدرس سایت:
www.bank-soal.ir
آدرس فروشگاه سایت:
www.bank-soal.ir/buy
با تشکر
معلم کوچولو
مدیر بزرگترین بانک سوال مدارس ایران
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۱ ابوالفظل یلمه

خیلی خیلی خوب بود

من کلاس ششمم وبا این امتحانات نوبت دوم میتوانم 20بیاورم

پاسخ:
انشا الله همینطور می شود
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بووووووود خیلی خییلی

پاسخ:
ممنون از این همه لطف شما عزیز
چرا سوال ها نمیان
پاسخ:
 با عرض سلام و معذرت از اینکه این اتفاق افتاد حالا به راحتی می توانید سوالات را دریافت کنید.
سلام من نتو نستم که ان را بگیرم
پاسخ:
با عرض سلام و معذرت از اینکه این اتفاق افتاد حالا به راحتی می توانید سوالات را دریافت کنید.
خیلی خوب بود.ممنون
خیلی خوب وجدید بود

باید باچه برنامهی باز کنم
پاسخ:
با سلام به شما مخاطب عزیز من باز بینی کردم دیدم موردی نیست و سوالات بطور کامل باز می شود.

سرکاریه؟

چرا سوالات نمیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
با سلام به شما مخاطب عزیز من باز بینی کردم دیدم موردی نیست و سوالات بطور کامل باز می شود.
عالی بود ولی درس های دیگر هم برای سوالات بیاورید
خیلی خیلی عالی
خیلی عالی
سلام ممنون از سوال های خوبتون ولی نمونه سوالات انشامیان ترم  دوم را هم بگذارید
بی نظیر
اصلا جدیدنیستن 


















بدنبود 
سلام خیلی خیلی عالی بود من  فردا  یعنی شنبه امتحان دارم امید وارم با این سوالات نمره 20  بیاورم
پاسخ:
سلام امیدوارم همیشه و در همه حال نمره شما عزیز بیست باشد.
متشکرم.خیلی خوب بود

سوالات شما خیلی کم است ولی بازم خوبه

ممنون عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییبود خیلیییییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییییییییی

با سلام خدمت شما و تشکر از زحمات بی نهایت شما

ممنون از این همه سوال و مطالب خوب

این سایت به نظر من بهترین سایت برای ششمی ها می باشد

من این سایت را به دوستانم معرفی کردم

پاسخ:
سلام و ممنون از این همه لطفی که شما به من داشتید خوش حالم که  این مطالب برای شما عزیز مفید بوده. پیروز و موفق باشید

عالی بود ولی چرا نمونه سوالات فارسی  کتبی نبود

 



سلام من هنوز نمونه سوالات رو باز نکردم ولی ازتون خیلی ممنونم چون خیلی دنبال نمونه سوال گشتم ولی هیچی ندیدم
یوهو عالی بود .
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
فوق القاعده بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

fufuufkllkjhgdfgyuokjhggh

hi

mkjhgfftggbhklm.bnhh

www.google.com

خانوم افضلی شما فقط سوال از داخل کتاب در میاورید؟لطفا اسون باشد خیلی ریاضیش سخته؟
ممنون ازاین همه سوالات خوب مثل سوالات معلم مابود امیدوارم توی امتحانات20 بگیرم
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی خوب بود ممنون.امیدوارم سایت شما به نمره ی ترمم کمک کند
خیلی عاااالی بود به راحتی دانلود کردم.
به امید قبولی همه بچه های ششم با نمره خووووووووووووووووووووووووووووووووووب.
دمتون دمادم

خیلی عالی بود

 

 

خیلی عالی  بود کاش به غیر از متن دیکته سوال هم بود ولیییییییی ما به همینشم رازی هستیم فردا امتحان املا دارم امیدوارم 20 بشم

پاسخ:
با سلام امیدوارم موفق باشی.
به نظر من بد نبود اما می تونست بهتر باشه
سلام واقعا خوب بود

خیلی عالی بود حرف نداشت باسرعت خیلی بالا هم دانلود شد  از این سوالات ممنونم واقعا سوالات خوبی بود

خوب بود
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۲ فاطمه شجاعی
خیلی خیلی عالی بود امتحان بنویسیمم را 20 شدم
پاسخ:
عزیزم خیلی خوشحال شدم امیدوارم در تمامی مراحل نمره بیست بیاوری انشا ا...
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۰ صبا ابوالسنی
می خواستم خواهش کنم تا شنبه سوال ریاضی بیش تری طرح کنید. ممنون

پاسخ:
حتما عزیزم سوال می گذارم.
عاااااااااااااالی راستی مدیر وبلاگ میگما من ایران نیستم اونجا امتحانا شرو ع شده چند تا امتحان دادین
پاسخ:
با سلام به شما عزیز . بله در ایران امتحانات از اول خرداد شروع شده و اولین امتحان داده شده البته با توجه به منطقه و شهر مورد نظر برنامه دروس فرق می کند ولی همه بطور هم زمان روز اول خرداد اولین درس را امتحان دادن خیلی خوشحالم که شما به وبلاگ من سر زدید امیدوارم برای شما مفید باشد.
بسییییییییییییییییییییییییییییییییییییار عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووووووووووود
                                      
         

                "ممنون از شما"
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۹ عرفان شهبازی
خوب است !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام خدمت شما.من یک کلاس شیشمی هستم که آمدم در وبلاگتان تا نمونه سوالات ترم را بگیرم .شما واقعا وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارید.با آرزوی سلامتی.اگر وقت دارید لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید.خوشحال می شوم از نظرهایتان.
خیلی خیلی خوب بود
عالی بوددددددددددددددددددمن فردا امتحان دارم صددرصد 20میشم
پاسخ:
انشا ا.. که در تمامی مراحل نمره بیست بیاوری من بعنوان یک معلم برای شما عزیزان همیشه دعا می کنم که موفق و پایدار باشید.
من فردا امتحان ریاضی دارم  دعا کنید
خیلی عالی بود ممنون
پاسخ:
عزیزم انشا ا... با نمره بسیار عالی امتحانت را می دهی من مطمئن هستم فقط اصلا نگران و اضطراب به خود راه مده که دشمن اصلی هستند. پیروز و پایدار باشی
عـــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بسیار عععععععااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللییی خیلی خلی خوب بود.

سلام  واقعا نسبت به سوال های دیگه خیلی خوب بود

 

۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۵ امیر قربانپور
خیللللللللللللللللللللللللی خوووووووووووووووووووووووب اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست

20را مدیون شما هستم .ای ول

 

ODGD O,F F,N

ممنون از زحماتتون واقع بدردم خورد
خیلی عالی بود 
واقعا استفاده کردم
۰۵ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۸ نگین اقا امینی ها
خیلی خوب بود هیچ سایتی این سوالات را ندارد اما این جا خیلی جامع بود.
۰۵ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۷ یه کلـــــاســـــــــ شـــــــــشــــــمـــــ
امتحانات واقعا عالی انشاءالله علــــــــــو م و اجتماعیـــــــــ و انشــــــاء و امتحان فردا هم همگی اســــــــون باشن بابای
خانم افضلی توی بنویسیم کادر های ابی رنگ میاد خواهش میکنم جواب بدید
پاسخ:
سلام عزیزم نه به این شکل نمی آید ولی شما هنگام نوشتن متن انشا و یا کامل کردن یک متن این نکات را رعایت کنید وگرنه به صورت جدا و به عنوان سوال نمی آید. موفق باشی
عالی بود
very good
ممنون عالی بود
بسیار عالی ممنون
سوال اسون وخیلی خوب بود ای کاش همین امتحان ترم بود ان وقت من بیست میشدم.
عالیه یه سری هم به وبلاگ من بزن.
خیلی عالی بود ازشما ممنون هستم

خیلی ممنووووونم از سایت خوبتون یک سوال داشتم شما معلم پایه ی ششم هستید لطفاً جواب بدید
پاسخ:
بله عزیزم من معلم پایه ششم دبستان پسرانه ارمغان علم هستم
ممنووووووووووووووون
بسیار ممنوووووووووووووووووووووووووون
متاسفانه پنجم نداشتید کجاست؟



خیلی خوب بود امید وارم با این سوالات بییییییییییییییییییییییییییییست بشم

خانم افضلی خیلی عذر می خوام که دونه دونه مینویسم ولی اجتماعی مطالعه برای انجام فعالیت میاد در درس علوم در فصل کار با میکروسکپ طرز تهیه ی استفاده با میکروسکپ (کادر زرد)میاد ممنون میشم راهنماییم کنید انشاالاه موفق باشید
پاسخ:
سلام عزیز در رابطه با اجتماعی باید بگویم قسمت برای مطالعه و فعالیت در امتحان نمی آید و نیز در رابطه با علوم آن قسمتی که گفتی نمی آید ولی شکل و یا شگفتی ها و موارد دیگر در رابطه با علوم می آید امیدوارم موفق باشی
خیلی خوب بود امید وارم بییییییییییییییییییییییییییست شوم

خیلی ممنون

با تشکر از لطفتون 

باتشکر از شما

دوست دارم               عاشقتم
لطف کنیددرباره ی اجتماعی توضیح مفصلی بدهید.
سلام عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود ممنون

با سلام

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

من نمره ی 20 رو به این سایت می دم

خانم افضلی در اجتماعی درس بیستم مطالعه ی موردی میاد؟
ریاضی ام را عااااااالی دادم     از شما تشکر می کنم
ولی دعا کنید امتحان فردام هم که علوم خوب بشوم
د عا کنید 
امیدوارم همه ی ششمی ها در امتحانات خرداد موفق بشوند
دعاااااااااااااااااااااکنننننننننننننننننننیییییییییییییید  برام
امیدوام این سوالات توی امتحانات بیاد ممنون .
ایا در اجتماعی کاربرگه ها می اید خو دتون که معلم هستید لطف کنید سوالات را اسان بدهید به خصوص منطقه 13
چرا سولاتون نمی ایند
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۵ النا مقربی
سلام من النا هستم فردا امتحان املا دارم خیلی خوب بو د برایم دعا کنید تا بیست بگیرم
سوالات  زیاد طرح فرمایید کم است باتشکر
باسلام درس بیستم مطالعه ی موردی اجتماعی میاد؟با تشکر لطفا زود جواب بدید چون من فرداامتحان دارم
نمی اید
چرا نمیاد؟
پهنای باند اختصاص داده شده به این درایو در این ماه، به اتمام رسیده است.موقع دانلود این پیام میاد و امکان دانلود نیست
برای منم نمیاد چی کار کنم ................
چرا باز نمیشن
نمیشه دانلود نکنیم؟ من نمیتونم دانلود کنم.
نمیشه دانلود نکنیم؟ من نمیتونم دانلود کنم.
انشا چی؟

۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۵ زهرا اسلامی
من می خواستم بگویم خیلی عالی بود و به من که دانش اموز کلاس ششم هستم کمک می کند


دست شما درد نکند
mer30 kheyli khob bod

ممنونم از شما بزرگوار

                                                              .salam saitetoon kheile khoob bood    


             man estefade kardam                             

بگم عالی بود بازم کم گفتم
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۶ آریا شهبازاده
خیلی خیلی عالی بود
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۲ شقایق سجادیان
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی بود خیلی ممنون


بسیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار عالی بود 

ممنون از لطف شما


سلام


بسیار عالی بود.حتماً20 می آرم .ممنون از لطف شما


 

با تشکر از زحمات بدریغ شما
سلام مرسی ازاینکه سوالات رو برای ماگذاشتیدولی میترسم سوالات امتحان فردا اینطوری نباشه
عالی هستند

 mamnonam.vali male benevisimo key mizarid

خیلی خوب بود ممنون

با درود
مطالب خیلی عالی بود 
ممنونم
با درود
مطالب خیلی عالی بود 
ممنونم
سلام عالی بود ولی بنویسی نداره میشه تا امشب بزارین چون فردا امتحانه
ممنون ولی چرا انشا ندارید تورو خدا جواب بدید
 پاسخ دارد
۱۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۶ یه مادر کلاس ششمی
ممنونم از سوالات بهره بردیم
آیا می توانید به اینجانب در خصوص یافتن سوال های استاندادرد ریاضی وهوش کمک کنید
پسرم آخرخرداد ماه امتحان مدرسه غیرانتفاعی بسیار خوبی در تهران باید شرکت کند ومن تا کنون ایشان را هیچگونه کلاس تستی ننوشتم وبلد نیست تست بزند لطفا از طریق ایمیل راهنمایی بفرمایید با تشکر فراوان
سلام

بااینکه ششم هستم   بعضی از سولات به دردم خورد

از سوالاتی که گذاشتید خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونم
سلام

با اینکه من شیشمم ولی بعضی از سوال ها به دردم خورد

باتشکر
سلام دستتون درد نکه خیلی عالی بود مر30
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۷ فاطمه رضایی

بسیار خوب بود من توانستم با این سوالات  نمره ی خوبی بگیرم مممممممممممممررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسییییییییی : مرسی

خوب بود
سلام من از مدرسه معصومه اصفهان هستم وفردا امتحان دارم دعا کنید 20بشم
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۰ پرستو نوری
سوالات امتتحان ریاضی واقعا سخت بود
واقعا عالیست
ممنونم ooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
سلام ممنونم از این سایت بروز و سوالات عاااااااااااااااااالیییییی
کلاس ششم هستم
سلام     خیلی عالی بود    خداوند به شما خیر بدهد   با تشکر احسانی
پاسخ:
ممنون شما لطف دارید
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۸:۳۸ علیرضا پورامین

سوالات نوبت اول را هم بگذارید

خــــــــــــــــیــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــی عـــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــی بـــــــــــــــــــــود.
خیلی ممنون به لطف خدا و به یاری شما و سوالاتتان همگی می توانیم نمره ی 20 را بیاوریم.
پاسخ:
ممنون از لطفی که دارید امیدوارم همیشه موفق باشید
خوب بود بهتر هم می تواند باشد .
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۲۳ رخساره پایانی
سوالات خوبی بود مرسی

سلام چرا وقتی دانلود می کنی نمیاد خواهشا جواب بدین

its perfect

 عالی است

دستتون درد نکنه.
عالی بود.
خدا کنه سوالی که معلمون میده باشه
عالی بود متشکرم اززحمات شما من تمام امتحاناتم را20 اوردم
سلام من سوالات شما را دیدم بسیار خوب بود من مطمئن هستم در امتحانات نمره ی 20میاورم
با تشکر
این سوالات مثل آب خوردنن سختر بذارید  ولی به هر حال دستت درد نکنه
خوب بود مرسی...
خیلی عالی بود من ششم هستم و به امتحاناتم کمک کرده 
خیلی خیلی عالی بود تمام سوال های مهم توش بود حتما امتحان هارو 20 میشم خیلی ممنون  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی