تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۷ ب.ظ

تبریک میلاد امام رضا (ع)

امام رضا علیه السلام
هرگز بر کسی خشم نگیر، از کسی چیزی مخواه و هرچه  برای خودت می خواهی برای دیگران نیز بخواه.

حق، معرفت به هر نگاهم داده / در حلقه ی عشق خویش راهم داده

اینها همه علتش فقط یک چیز است  / ایرانی ام و رضا پناهم داده . . .

میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا مبارک




یا رضا جان کن مدد بر خوانِ تو مهمان منم
در شبِ میلادِ تو دلْ‌تشنه‌ی درمان منم
دست من از عیدی لطف و شفاعت خالی است
پادشاهی من گدایم، دست بر دامان منم
میلاد امام رضا مبارک باد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
افضلی

نظرات  (۷)


اولین روز دبستانم باز گرد/
شادی آنرورهایم باز گرد /
باز گرد ای خاطرات کودکی/
درسهای روز اول ساده بود/
آب را سارا به بابا داده بود/
همکلاسی های من یادم کنید/
باز هم در کوچه فریادم کنید/
ای دبستانی ترین احساس من/
باز گرد آن مشق ها را خط بزن /
مهرت قشنگ .......
پاییزت مبارک



__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۸ امیرحسین مومنی

با عرض سلام خدمت معلم عزیز و گرامی ؛

امیدوارم که سال تحصیلی برای شما خیلی خوب ، پر از تندرستی و سلامتی باشد تا بتوانید مثل همیشه دانش آموزان خوب پرورش بدهید و آن ها هم قدر شما را بدانند.

سلام معلم گرامی
امید وارم حالتان خوب باشد در همین روز ها شرف یاب می شوم میخواستم دو چیز را که مدیونه شما هستم را به اطلاع برسانم در ازمون تایین سطح مدرسه در ریاضی رتبه سوم و در هوش رتبه ششم را بدست اوردم (از بین104نفر)که اینها رو مدیون شما هستم.خدارا شکر میکنم ده سال از شما علم فرا میگرفتم.امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید.یا علی
پاسخ:
سلام بر پسر گلم من را خیلی خوش حال کردی البته باید بگویم این نتیجه تلاش و همت خودت و دعای مادرت می باشد. امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشی. معلمت
۳۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۰۲ محمد عرفان موالی
باسلام خدمت شما آموزگار گرامی.
دلمون برای این که هرروز بیایم سر کلاس و شما بگین ریاضیا رومیز وتاآخرین زنگ ریاضی کار می کردین تنگ شده بود. خانم یادتونه چند تا امتحان ازما گرفتین به ما ندادین؟ 
از این ها گذشته من بهترین خاطراتم را در کلاس شما گذراندم وهیچ وقت هم فراموششان نخواهم کرد. خانم این رضوانیم بگین اینقدر پز نده ها. 
خودم بیشترین امتیازات ودرموضاعات مختلف بین 120 نفر گرفته ام.
تازه این اواخر هم یک امتحان تعیین سطح ریاضی گرفتند که من جزو افرادی که بالاترین نمره را داشتند شدم. با این حال رضوانی جان خسته نباشی.
خانم اگه هرکار اینترنتی درسی کامپیوتری باماداشتید به وبلاگ ما سربزنین .
دوستدارشما محمّد عرفان موالی.
پاسخ:
سلام بر پسر گُل و عزیزم از اینکه مبی بینم خوب و خوش هستی خیلی خوشحالممن هم به یاد شما هستم و باید بگویم با تمام سختی هایی که این دو سال داشت ولی خاطرات زیبایی را به همراه داشته است . من مطمئن هستم که تو هم رتبه های بالایی آورده ای و با تمام وجود مرا خوشحال کردید. از خداوند می خواهم همیشه یار و یاور شما باشد و اگر عمری بود بتوانم موفقیت شما را در دانشگاه ببینم. عید بر تو و خانواده ی عزیزت مبارک باشد.
کسی که با تمام وجود دوستت دارد.معلمت

 

سلام بر معلم گرامی من میخواستم این عید بزرگ را که جانشین پیامبرمان انتخاب شد را بر شما و خانواده محترمتان تبریک بگویم                          عید غدیر مبارک              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با سلام
وسایلی که خواسته بودید رو به احتمال زیاد سه شنبه برایتان می اوررم.یادش بخیر اون روزایی که جمعه ها ام تو سایت بیکار نبودیم.در رابطه با بعضی ها ام دیگه خودتون میدونید من عقده ای نیستم.دوستدار شما همه عمر رضوانی
۰۶ آذر ۹۲ ، ۲۱:۴۴ محمد علی محمدی

سلام خانم

من وموالی در یک کلاس هستیم .من که به یادآن دوران می افتم خیلی دلم میسوزه.اون موقع هادرس هاکم تر بود چند ساعتی در روز با خیال راحت به کار های روزمره می رسیدم ولی امسال تایک درس را کامل بخوانیم موقع خواب می شود.

اگر می شود برایمان دعا کنیدتا امسال وسال های دیگردرمدرسه ی شهید حسینی موفق شویم.

پاسخ:
سلام پسرم
حتما.این را به خاطر داشته باش که همیشه دعای من بدرقه شما است و از خداوند بزرگ می خواهم در تمامی مراحل زندگی نگهدار و حافظ شما باشد.امیدوارم توانی باشد تا موفقیت شما را شاهد باشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی