تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ب.ظ

کتاب ریاضی هفتم

سلام بر تمامی مخاطبین عزیز و تشکر از لطفی که به اینجانب دارید .در این قسمت پیش نویس کتاب هفتم را ارائه می کنم و در آینده ی نزدیک سعی می کنم مطالبی در رابطه با مطالب کتاب تهیه کنم و امیدوارم برای شما مفید واقع شود.

کتاب ریاضی هفتم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷

نظرات  (۵)

۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۷ محمدرضا ترکمن

با سلام تشکر می کنم که به فکر ما هستید.من و رضوانی آدرس وبلاگ شما را برای دریافت کتاب های هفتم به معلم های امسال داده ایم اگر می شود به وبلاگ معلم ریاضی ما نیز بروید.با تشکر

s-noori.mihanblog.com

با سلام
منابع فایل ها را ذکر کنید.
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۷ محمد عرفان موالی

باسلام ممنون از این همه لطفی که به ما دارید. برای دانلود کتاب ورق زن علوم هفتم اینجا کلیک کنید.

وبرای دیدن سایتی که خیلی خیلی به دردتان می خورد اینجا کلیک کنید.

THANS TEACHER FOR BOOKS
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۵ اریسی-ابراهیمی

 سلام همکار محترم

تشکر از زحمات شما.

در صورت صلاحدید ما را لینک کنید.

وبلاگمون فقط ریاضی هفتمه.فقط ریاضی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی