تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۹ ب.ظ

خبر همراه تابستانه

با سلام به شما مخاطبین عزیز و عذرخواهی از اینکه  چند وقتی نتوانستم با شما عزیزان ارتباط داشته باشم.

با خسته نباشید مجدد به تمامی همکاران گرامی و دانش آموزان عزیز در این قسمت یک پیک یا مجله ی ریاضی ساده را طراحی کردم تا بچه های پنجم برای ورود به پایه ششم تاحدودی آماده شوند.

البته سعی دارم برای بچه های عزیز که در سال آینده در پایه هفتم مشغول به تحصیل می شوند نیز مطالبی را به زودی ارائه دهم. امیدوارم برای تمامی دانش آموزان مفید واقع شود.

( مخاطب عزیز استفاده از مطالب این مجله  همراه با خواندن یک آیه کوچک بری فرج امام زمان (عج) میسر می باشد. با تشکر از لطف شما دوستان)


همراه تابستانه(دریافت پیک )

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
افضلی

نظرات  (۴)

۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۶ محمدرضا ترکمن
با سلام خدمت شما معلم عزیز و گرامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رابه شما تبریک می گویم .من سوال ها را برای مهشاد گرفتم و خودم نیز در حل کردن آن ها به او کمک می کنم.
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۴ محمدمهدی وصادق رحمانی
باسلام خدمت خانم افضلی از زحمات بی وقفه ی شما سپاس گزاریم واز شما متشکریم که در تابستان هم به فکر دانش آموزان کلاس ششم  مدرسه ی ارمغان علم هستید.

وحلول ماه رمضان را به شما تبریک میگوییم. به امید دیدن دوباره ی شما.

                                                                                        خدانهگدارشما
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۰ نجیمه شاه نقی

سلام دوست عزیزم خسته نباشید با اجازه  لینکت کردم .موفق باشی

با سلام خدمت شما ممنون که به فکر ما بودید میخواستم از شما بخواهم که در قالب زبان و عربی هم سوال طراحی کنید همچنین ماه مهمانی خدا را به شما تبریک عرض می کنم ممنون از زحماتتان.حسین رضوانی

پاسخ:
سلام بر تو پسر خوبم  به چه کاری مشغول هستی و کدام مدرسه ثیت نام کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی