تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ق.ظ

نمونه سوال ریاضی ( نوبت دوم )

با سلام و خسته نباشید به مخاطبین عزیز در این قسمت یک نمونه سوال ریاضی قرار دادم که به نظر خودم ساده است امیدوارم برای شما هم اینگونه باشد.

سوال ریاضی دریافت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۱
افضلی

نظرات  (۴)

۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۵ مجتبی کوهساریان

ممنونم از زهمات شما

سایت خووووووووووووووووووب است
سایت قشنگی دارید.سوالات ریاضی هم خوب بود ممنون
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۸:۳۰ معلم ششم بومهن
با سلام و تشکر اولین سال است که ششم درس می دهم سوالات نوبت دوم پایه ششم منطقه 8را نمی توانم پیدا کنم اگر لطف نموده منت سر من بگذارید در سایت قرار دهید بی نهایت ممنون می شوم از تمام نمونه سوالات ششم سایت شما استفاده خواهم کرد باتشکر 
پاسخ:
با سلام به شما همکار گرامی امیدوارم که سال تحصیلی خوبی را داشته باشید و از این همه تلاش شما ممنون. با توجه به درخواست شما حتما در چند روز آینده نمونه سوالت را می گذارم و اگر خدا بخواهد از امروز نیز شروع به نوشتن سوال می کنم هر چند شما خودتان استاد هستید ولی امیدوارم برای شما مفید باشد از نظرات شما ممنون می شوم.
همکار کوچک شما : افضلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی