تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

با سلام و تبریک سال نو

جا دارد در اینجا از دانش آموزان عزیزم که در مسابقات احکام و قرائت قران در منطقه 8 آموزش و پرورش تهران رتبه اول و دوم و سو م را کسب کرده اند تشکر و قدردانی کنم و برای آنها آرزوی موفقیت ،پیروزی و سلامتی در سایه ای لطف و کرم خداوند را دارم.( در مسابقه احکام آقای امیر حسین مومنی رتبه اول و آقایان محمدعرفان موالی و محمد رضا بختیاری رتبه دوم و در مسابقه قرائت قرآن آقای محمدگرمابدری رتبه سوم )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۹
افضلی

نظرات  (۲)

ببخشید توی متنتون غلط املایی دارید
۱۹ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۴۱ محمّدعرفان موالی
باسلام وخسته نباشیدوقدردانی ازشما.درامسال بچه های ارمغانی خوب کارکرده اندوتوانسته اندچهار مقام عالی راکسب کنند. ولی باعرض معضرت من محمّدعرفان موالی ام نه عرفان موالی.ظاهرا اشتباهی شده گفتم که برای برادرهای دیگه رودقیق نوشتین اسم من هم دقیق بنویسیدتاسوء تفاهم نشود.باتشکّر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی