تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷ ب.ظ

تکلیف شماره 10

با سلام به شما مخاطبین عزیز و دانش آموزان خوب کلاس ، تکلیف شماره 10 را با دقت جواب دهید.

تکلیف شماره 10 ( دریافت فایل)

نظرات  (۵)

با سلام به شما بانوی گرامی و تشکر از زحمات بی کران شما.اگر در توانم باشد امروز ان کتاب هارا ایمیل می کنم.باز هم تشکر.خداوند متعال نگه دار شما.

سلام خانم افضلی

خسته نباشید من تکالیف را دریافت کردم . مرسی

۱۰ اسفند ۹۱ ، ۱۴:۳۳ مجتبی کوهساریان
ممنون خانم تکلیف را دریافت کردم:-)
۱۰ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۲۴ محمدمهدی وصادق رحمانی
باسلام تکلیف شماره ی 11 دریافت شد.
باتشکر
۱۰ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۴۵ محمدرضا بختیاری
سلاخانم تکلیف 10و11 را دریافت کردم.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی