تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۳۳ ب.ظ

تکلیف شماره 5

دانش آموزان عزیزام تکلیف شماره 5 که شامل درس فارسی و مطالعات اجتماعی است را قرار دادم تا شما با دقت و مرتب آن را انجام دهید. موفق باشید.

تکلیف شماره 5 ( دریافت فایل)

نظرات  (۱۱)

۰۴ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۸ محمدرضا بختیاری

سلام خانم سوال ها را دریافت کردم.متشکرم
با سلام و خسته نباشید تکالیف دریافت شد
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۰۴ محمد مهدی ومحمد صادق رحمانی
با سلام خدمت معلم مهربانم تکلیف مورد نظر دریافت شد.
باتشکر.
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۱۶ مجتبی کوهساریان
ممنون خانوم من تکلیفم رو دریافت کردم:)
۰۴ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۳۹ محمد صداقت
سلام ، معلم گرامی از محبتهای بیکران شما بسیار بسیار ممنونیم و از خداوند متعال برای شما سلامتی و تندرستی آرزومندیم.

با عرض سلام وخسته نباشی به استاد گرامی من از شما به خاطر این همه محبت که ما بچه ها می کنید ممنونم با تشکّر.&*

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۲ MOHAMMAD MAHDI MALBAKHSH
سلام خانم من سوالات رادریافت کردم  ممنون
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۰۷ محمّدعرفان موالی
باسلام.مشق ها دریافت و نوشته شد. من مطالبی در رابطه باتحقیقات پیداکرده ام ولی بسیار زیاد است. می شود آن هارا در پاور پوینت بنویسیم. باتشکّر.  (لطفا سریع جواب دهید)
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۴۳ محمدعلی محمدی
سلا خانم        سوالات جالبی است       ممنون            خداحافظ.
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۰ مهدی قربانی

سوالات جالبی بود

۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۵۲ مهدی یار ملک پور
از زحمات شما سپاسگذارم با تشکر و خسته نباشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی