تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۵۳ ق.ظ

تکلیف شماره 3

بچه های عزیز در این قسمت تکلیف شماره 3 که شامل فصل 3 و 4 ریاضی است را قرار دادم با دقت و مرتب پاسخ دهید.

تکلیف شماره 3 ( دریافت فایل )

نظرات  (۱۸)

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۱:۰۴ محمدرضا بختیاری

سلام خانم،من مشق ها را دریافت کردم.ممنونم

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۲:۱۲ محمّدعرفان موالی
باسلام خدمت آموزگاردلسوزمان تکالیف رادریافت کردم. می خواستم ببینم چگونه می توانم فایل هایی که نیازبهدریافت دارند را دروبلاگ خود بگذارم. باتشکّر.

با سلام وخسته نباشی به استاد عزیز  من از شما به خاطر این مشق هایی که در،این روز ها به داده اید تا از این سوالات ما بهره ببریم تا در امتحانات نمره ی بالایی بگیریم من از شما متشکرم

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۴:۳۸ MOHAMMAD MAHDI MALBAKHSH

سلام خانم من به شما بابت  شهادت امام علی بن موسی الرضا تسلیت میگویم.من مشق ها روگرفتم.ممنون ازاین که تکالیف کمی به مادادید.خسته نباشید خدانگهدار

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۴:۵۰ مهدی قربانی

سلام خانم افضلی سوالات بسیار جالبی بود دریافت شد         قربانی

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۴:۵۶ متین اسماعیلی

با سلام من شهادت امام رضا ع رابه شما تسلیت میگویم واززحمات شما تشکرمی کنم

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۶:۲۸ مهرشاد فلاحی

سلام خانم افضلی من سوالات را دریافت کردم

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۹:۴۵ MOHAMADREZATORKAMAN
با سلام
شهادت امام رضا را به شما تسلیت میگویم. سوال هارا دریافت کردم . با تشکر از زحمات شما
۲۲ دی ۹۱ ، ۱۵:۱۸ محمد مهدی ومحمد صادق رحمانی
با سلام خدمت معلم عزیز شهادت نبی اسلام وکریم اهل بیت و ضامن آهو امام رضا را خدمت معلم عزیز تسلیت عرض مینماییم.

تکلیف شماره ی 3 دریافت شد.

باتشکر.
۲۲ دی ۹۱ ، ۱۷:۴۳ اسماعیلی وشاهمحمدی

سلام  خسته نباشید ما دوزبل شهادت امام رضا(ع)رابه شما تسلیت عرض نموده درضمن می خواستیم از زحماتی که برای ما می کشید تشکر وقدر دانی کنیم.سوال های شماره3 دریافت شد.منتظرپاسخ شما هستیم.خانم خیلی چاکریم.

امیرومتین

پاسخ:
سلام شرمنده چون روز جمعه نذری داشتم و نتوانستم سر بزنم.
۲۲ دی ۹۱ ، ۲۰:۱۷ متین اسماعیلی
سلام.ازاینکه جوابمو ندادید نا امید شدم.
۲۲ دی ۹۱ ، ۲۰:۲۴ محمدحسین میرشفیعی
سلام. عزاداریتون قبول باشه. سوالها رو دانلود کردم. متشکرم.
۲۲ دی ۹۱ ، ۲۲:۱۹ متین اسماعیلی
خانم خیلی نوکرتم
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۵:۱۶ محمّدعرفان موالی
باسلام وتسلیت بابت رحلت جانگدازامام رضا(ع)خدمت شما آموزگار گرامی.لطفاجواب سوال قبلی من رابدهیدو بهوبلاگ من نیزسری بزنید.باتشکّر. http://erfan33.blogfa.com
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۶:۱۷ علیرضا خسروابادی @استقلالی
سلام خانم افضلی من به نوبه خودم شهادت امام  رضا اسمون هشتم دین رو به شما تسلیت میگم خانم افضلی خیلی معذرت میخوام مشق ها رو دیر دریافت کردم
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۲۹ آریا دهبیگی

با سلام خدمت معلم عزیزم با تشکر از نمونه سوال های عالیتون

سلام

واقعا به خاطر این همه تکلیف انشا سپاس گزارم

ممنون لطفا وبلاگ ادبیات من رو لینک کنید اگه میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی