تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۳۰ ب.ظ

تکلیف از دو درس ریاضی و علوم پایه ششم

سلام به دانش آموزان پایه ششم ابتدایی دبستان ارمغان علم

در این قسمت یک مجموعه سوال از کل دروس تهیه شده که شما باید انجام دهید و روز یک شنبه به کلاس بیاورید.حتما هر دانش آموز که سوالات را بر می دارد. در قسمت نظر اسم خودش را ثبت کند. با تشکر : معلم شما

تکلیف شماره 1 (دریافت فایل )

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۵
افضلی

نظرات  (۲۷)

۱۶ دی ۹۱ ، ۱۱:۵۴ محمد صداقت
سلام معلم گرامی خانم افضلی من تکلیف روز یکشنبه را برداشتم.از زحمات دلسوزانه شما بینهایت      سپاسگزارم و از اینکه حتی روزهای تعطیل هم به فکر دانش آموزان خود هستید متشکرم و آرزوی سلامتی و تندرستی برایتان دارم. 
پاسخ:
سلام پسرم این را بدان که آینده همه بچه ها برای معلمانشان اهمیت دارد و آرزوی هر معلمی موفقیت دانش آموزانش است امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشی. معلمت
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۱:۵۹ سپهر آفرینش

باعرض سلام خدمت معلم عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه من تکالیف را دریافت کردم . از شما سپاسگزارم

پاسخ:
سلام برپسر شیطان کلاس خوشحالم که به درس و سرنوشت خودت اهمیت می دهی پس مثل یک بچه خوب تکالیف را انجام بده ممنون. معلمت
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۲:۱۳ مهرداد تفنگدار

سلام من مهرداد تفنگدارم دریافت کردم ممنونم

پاسخ:
سلام پسرم امیدوارم حالت خوب باشد از اینکه به فکر درست هستی خوشحالم تکالیف را انجام بده ممنون. معلمت
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۴:۳۰ حسین رضوانی
سلام بر معلم خوبمان ای معلم ما تکالیف رو دریافت کردیم . ممنون  پسری شیطان رضی
پاسخ:
سلام به پسر بازیگوش . چه خبر از بقیه .به آنها بگو تکلیف را روز یک شنبه می بینم.انتظار دارم به آنچه لیاقتت است برسی انشا ا.. معلمت
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۴:۴۴ حسین رضوانی
با سلامی دوباره بر معلم دلسوزمان . منتظر جواب شما هستم و میخواهم بدانم ان امتحان ریاضی را چه روزی به امید خدا میگیرید. نظر قبلی را در نظر نگیرید و نظر جدید را بخوانید . با تشکر  18
پاسخ:
مگر قرار بود که امتحان بگیرم.باشد به شرط اینکه تکالیف را درست انجام دهید. و تمرین کنید.شاید این هفته امتحان گرفتم.
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۴:۵۰ محمد مهدی مال بخش

سلام برمعلم عزیز باتشکر از این که تکالیف زیادی به ما دادید. راستی میشود تکالیف را درورقه ای که  کپی گرفته ایم انجام دهیم ؟نوکر شرشما محمدمهدی

پاسخ:
سلام  پسر م. بله باید در ورقه انجام دهید حقا که بچه های کلاس خودم هستید.کم نمی آرید. معلمت
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۴:۵۵ حسین رضوانی
با سلامی دوبا ره خانوم قول میدم تا حالا شاگرد به این زیگیلی نداشتید دیروز خانوم شاهمحمدی زنگ زدند گفتند از توی وبلاگ سوال ریاضی های میان نوبت رو برداریم از روی انها بنویسیم میشه فقط علوم رو بنویسیم خواهش میکنم جواب دهید و قبول کنید.
پاسخ:
به جای آن سوالات تکلیف را فقط انجام دهید. به شاه محمدی هم بگو هر 38 نفرتان این خصوصیات را دارید.
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۵:۰۰ پیام احمدی
باسلام  وخسته نباشی به استاد عزیز وگرامی من از شما متشکرم که در این تعطیلی ها به ما مشق دادید تا ما از درس ومشق عقب نمانیم از شما ممنونم
پاسخ:
سلام بر پسر آرام کلاس عزیزم اسن تکالیف را کامل انجام بده و فردا بیاور ممنون . معلمت
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۵:۰۹ پیام احمدی

باسلام وخسته نباشی  به استاد مهربانم راستی خانم معلم من تکلیفی که شما داده اید در دفترم انجام دادم اشکالی ندارد یا حتما باید در ورقه انجام شود

پاسخ:
نه پسرم اشکالی ندارد.
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۵:۱۳ حسین رضوانی
عرفان موالی . ممدلی ممدی . اریا ددبیگی. در اینده.... ممد رضا ترکمن و هر کی که خدا بخواد انشا.... یا علی مدد خدا نگهدارتان حالا نمیشد فردا هم تعطیل میکردند ؟؟؟؟؟؟ هوا بد موقع الوده میشه همیشه ار سرهم کم نیاوردیم
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۷:۴۷ محمدعرفان موالی
با سلام خدمت سرکار خانم افضلی. فایل های مربوطه رادریافت کرده ام ولی باآن که برنام های اجرای آن رادارم اجرا نمی شود.
پاسخ:
سلام پسرم چطور ممکن است چون بچه ها سوالات را گرفته اند دوباره امتحان کن معلمت
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۸:۰۲ محمد رضا ترکمن
با سلام به خدمت معلم عزیزم سوال هایی که دادید خیلی عالی بود . از شما تشکر می کنم .
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۹:۱۴ محمدعرفان موالی
من هرکاری می کنم نمیشه کاش اینرو با WORD درست می کردید.
پاسخ:
پسرم از بچه ها بپرس که چگونه سوالات را گرفتند
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۹:۴۰ محمدعرفان موالی
حالا یه کاریش می کنم. می خواستم بدونم برنامه ی فردا سرجاشه.
پاسخ:
برنامه شنبه را بیار
۱۶ دی ۹۱ ، ۲۰:۱۷ محمدعرفان موالی
برروی جفت چشام،باتشکّراز زحمات بی کران شما،کوچیک شما عرفان.
۱۶ دی ۹۱ ، ۲۰:۲۰ محمدعرفان موالی
تادرودی دیگر بدرود.
۱۶ دی ۹۱ ، ۲۱:۵۰ مهدیار ملک پور
با عرض سلام سوالات را دریافت کردم ممنون
سلام خانوم دستتون بابت این سوال ها ی روز یکشنبه درد نکنه سایت شما زیباست
پاسخ:
سلام پسرم ممنون از لطف شما باید بیشتر تمرین کنی و دقت لازم را داشته باشی
۱۸ دی ۹۱ ، ۱۷:۴۶ محمدعلی محمدی
باسلام خدمت معلم عزیز ومهربانم مشق هامو خوب نوشتم بابا بهم عیدی داد یه وتوپ قلقلی داد
۱۸ دی ۹۱ ، ۱۸:۵۳ محمدرضا بختاری

سلام خانم سوال ها رادریافت کردم. متشکرم

۱۸ دی ۹۱ ، ۲۰:۴۴ علیرضا خسروابادی
منم سلام عرض میکنم خدمت خانم
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۶:۰۰ محمد مهدی
با سلام!تکلیف شماره ی(2) دریافت شد.
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۲:۴۱ امیر حسین شعبان زاده
معلم عزیزم تکالیفم را گرفتم . از زحمت هایت تشکر میکنم و سعی میکنم با دقت آن ها را انجام دهم.
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۹ رضا عابدین
خانم افضلی ازدرس هایی که به میدهید ممنونم واین که کلاس تقوییتی به چه صورت است
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۹ یزدان طائی
با سلام من به سایت مراجعه کردم ولی هیچ تکلیفی ندیدم  آخرین مطلب برای دیماه 91 بود
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۹ متین علیی
سلام
به سایت مراجعه کردم ولی تکلیف جدیدی پیدا نکردم
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۱ علیرضا خسروابادی
با سلام خدمت خانم عزیزم فکر میکنم شما منو میشناسید من خسروابادی ام من سال نو رو به شما تبریک میگویم
پاسخ:
سلام به پسر گلم عید شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی. ممنون که با من تماس گرفتی من همیشه به یاد شما عزیزانم هستم.  معلمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی