تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۷ ب.ظ

تسلیت اربعین حسینی

اربعین روز بازگشت پرستوهای داغدار به کاشانه؛ روز رهایی از اسارت،روز گسستن غل و زنجیرها،هجرت از غربت و آوارگی،ساکن شدن در حریم امن دوست

اربعین تمرین سوختن ، تمرین شعله ور شدن ، مشق ققنوسی بودن ، مشق سوختن در آتش عشق ،مشق فداکاری و ایثار ، تمرین پرواز با بالهای شکسته


اربعین آمد دلم را غم گرفت                        بهر زینب عالمی ماتم گرفت

سوز اهل آسمان آید به گوش             ناله صاحب‌الزمان(عج) آید به گوش

جان اهل‌بیت عصمت بر لب است                قافله سالار آنها زینب است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۳
افضلی

نظرات  (۵)

۱۷ دی ۹۱ ، ۱۵:۲۱ محمدمهدی مالبخش

با سلام خدمت خانم افضلی. من متن زیبایی را که در رابطه با اربعین حسینی نوشته بودید مشاهده کردم واقعا زیبا بود من امیدوارم امام حسین(ع) یارویاورشما و خانواده ی محترمتان باشدومن تاعمردارم به ییادشماهستم. دانش آموزکلاس ششم و نوکرهمیشه شما

۱۷ دی ۹۱ ، ۱۵:۴۹ MOHAMMAD MAHDI MALBAKHSH

خانم افضلی ازاین که جواب مرا نمیدهید ناامید شدم

پاسخ:
پسرم من تازه آن رادیدم. مرا ببخش .شما برای من بسیار عزیز هستید.معلمت
۲۲ دی ۹۱ ، ۱۲:۳۸ متین اسماعیلی
باسلام خدمت بهترین معلم دنیا.من شهادت امام رضا(ع)وامام حسن (ع)وحضرت محمد(ص)رابه شماتسلیت می گویم.
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۶:۱۰ محمد مهدی
وقتی که نام حسین میاید همه ی دل ها به سمت او می روند.




روزچهلم امام حسین(ع) را به شماتسلیت می گویم.


امان از دل زینب                                                                        که خون شددل زینب
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۱:۲۹ محمد مهدی نام آور

باسلام

ایام  سوگواری سرور وسالار شهیدان رابه شما معلم مهربانم تسلیت عرض میکنم.

 

 

باتشکر نام آور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی