تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۴ ب.ظ

نمونه سوالات ریاضی ششم

باسلام به شما همکار و مخاطب عزیز در این مطلب سعی شده نمونه سوالاتی در زمینه درس ریاضی  ارائه شود. البته باید متذکر شد زمانی شما همکار و مخاطب گرامی  به موفقیت کامل در تدریس درس ریاضی می‌رسید که خودتان توانایی طرح سوال را پیدا کنید. این نمونه سوالات و کتب کمک درسی فقط به عنوان راهنما برای شما می‌باشد. چرا که اگر در متن سوالات این کتب و نمونه‌ها پی ببرید تمامی در یک سو و یک هدف پیش می‌روند و تکراری هستند. پس شما می‌توانید خود یک کتاب کمک درسی قوی برای کلاس خودتان باشید.


دریافت فایل
سایز: 476 کیلوبایت

توضیحات: فصل اول کسر

سایز: 326 کیلوبایت

دریافت فایل
سایز: 109 کیلوبایت

دریافت فایل
سایز: 577 کیلوبایت
توضیحات: فصل دوم اعداد اعشاری

دریافت فایل
سایز: 332 کیلوبایت

دریافت فایل
سایز: 391 کیلوبایت



نظرات  (۳)

۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۹:۰۳ سهیلا محمد قاسمی

سرکار خانم افضلی عزیز سلام . از همکاران شما در منطقه ی 8 هستم . دبستان غیردولتی مهر .

پس از شرکت در جلسه ی روز دوشنبه با وب شما آشنا شدم . جالب و مفید است . از نمونه سؤلات آن استفاده کردم . من هم یک وبلاگ مختصر و مفیدی دارم که بعضاً در آن کوئیزهایم را قرار می دهم . می توانید استفاده و به دوستان هم معرفی نمایید . منتظر نمونه سؤالات دیگر هم هستم . ارادتمندشما

۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۸ معلم ششم بومهن
امسال تازه به جمع ششم پیوسته ام از همکاران آدرس سایت شما راپس از مدتها جستجو گرفتم  سوالات بسیار جامع و خوب بود هر سوالی که دانلود می کردم شما را دعا می کردم آرزوی توفیق روز افزون شما را دارم فقط سوالات ریاضی اول سایت را به علت خطا نتونستم دانلود کنم اگر برسی بفرمایید متشکر می باشم اجرتان با امام حسین 
سلام به علت خطا نتوانستم دانلود کنم . ممنون اگه بررسی کنید .
پاسخ:
حتما بررسی می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی