تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۴۶ ب.ظ

نمونه سوال نگارش ( انشا) پایه ششم

با سلام به شما همکاران گرامی در این قسمت یک نمونه سوال نگارش ( انشا) طراحی شده است امیدوارم برای شما مخاطب عزیز مفید واقع شود.

نمونه سوال نگارش(انشا) دریافت فایل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۶

نظرات  (۳۸)

حتما به سایت من سر بزنید
سایت خوبیه
خیلی خوبه
ممنون 
مرسی
خوب بود


۳۰ دی ۹۱ ، ۱۷:۵۱ احسان رمضانی

واقعا سایتتون عالی بود.با تشکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوبه مطالب کمه.
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۳۵ محمدمهدی یزدی

عالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

خوب بود
پاسخ:
ممنون از لطف شما عزیز
خوب بود.

۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۲۴ پژاره مولانی

خوب بود

 

بسیار عالی بود//////

 

عالی بود................

 

۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۱ جونننننننننننننننننننننننننننن
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووون
عالییییییییییییییی بود هورااااااااااااااااااااااا

ممننننننننون!!!!!!!

عالیییییییییییییی بود !!!!!!!!!!!!

 

ممننننننننننونممممم!!!!!!!!!!!!!

عالیییییییییییییییی!!!!!!@#$%^&*)(_

خیلی خیلی خوب بود
عالیه. ممنون
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۵ شیوا دهقان
سلام ! من 12 سال دارم و از سوالات شما خوشم آمد و سرعت آن هم بالا بود .



ممنون .
مطالب کم داره
سایت ببببببببببببببببببببببببسیاری خوب است
خوب بود ولی مطالب کم است
مرسی عشقم

مرسی از سایت بسیار خوبتون

اما مطالب خیلی کمی داره!

بد نبود اما خیلی خیلی کم بود به ها حال من 12 امتحاناتم تمام می شود
من کلاس ششم هستم و از محتوای سوال ها خوشم آمد

خیلی ب دردم خورد

 

مرسی

سلام  مممنون عالیییییییی بود
ممنون خیلی عالی بود
خیلی آکس بودش 

سلام اسم وبلاگ من شکوفه های ششم است لطفا سر بزنید
عالی
عالی بو دمتون گرم
خیلی استفاده کردیم، ممنون
خوب بود ممنون
پاسخ:
ممنون از لطف شما
مرررررررررررررررررررررسی.عالی بود

خوبه ممنون لطفا مطالب بیشتری بگذارید

من خودم الان کلاس ششم ابتدایی هستم اگرمی شود سوالات ریاضی هم بگذارید

خوب بود دارم برا امتحانات ایین میخونم امیدوارم نمونه سوالات امتحان باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی