تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

خبر در رابطه با درس ریاضی ششم و هفتم

با سلام به شما مخاطبین عزیز


طی بخشنامه ای به کلیه استان ها فصل ششم کتاب ریاضی ششم ابتدایی و فصل های نهم و دهم کتاب ریاضی


هفتم برای مطالعه بیشتر در نظر گرفته شده است و معلمین و دبیران محترم برای سوالات پایان سال از این فصول


سوالی طرح نخواهند کرد.



منبع: سایت گروه درسی ریاضی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۶
افضلی

نظرات  (۱)

۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۳۴ امیرحسین مومنی

با عرض سلام خسته نباشید خدمت دبیری زحمت کش؛

من امیرحسین مومنی هستم .

خیلی دلم برای نصیحت های شما تنگ شده .

دوست دارم یک بار دیگه توی کلاس درس شما باشم .

عید رو بهتون تبریک میگم و آرزوی سالی خوش برای شما دارم .

                                                    «خداحافظ»

پاسخ:
پسرم عید شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی برای شما و خانواده ی محترمتان باشد. مطمئن باش من هم خیلی دلم تنگ دیدار شما عزیزانم شده و برای شما آرزوی موفقیت را دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی