تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ

خبر خبر (کلاس هفتم ) ( اول متوسطه )


شورای عالی آموزش وپرورش جدول مواد درسی و ساعات تدریس هفتگی پایه اول دوره متوسطه اول را برای سال تحصیلی 93-92 تصویب کرد




 

              براساس این گزارش ،  در این جلسه مواد درسی و ساعات تدریس هفتگی

            پایه اول دوره متوسطه اول  که در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین

            آموزش وپرورش و مبتنی بربرنامه درسی ملی به تصویب

             شورای عالی آموزش وپرورش رسیده است،

           شامل 2 ساعت قرآن ، 2 ساعت معارف اسلامی ، 4 ساعت زبان وادبیات فارسی

             2ساعت زبان عربی ، 2 ساعت زبان خارجی ، 3 ساعت علوم تجربی ،

          4 ساعت ریاضیات ، 2 ساعت تربیت بدنی و سلامت ، 3 ساعت مطالعات اجتماعی  

           2ساعت فرهنگ و هنر ، 2 ساعت کار وفناوری و2 ساعت تفکر وسبک  زندگی و

           در مجموع ، 30 ساعت می باشد که در پنج روز هفته برنامه ریزی و اجرا خواهد شد .

نظرات  (۱۱۳)

با سلام در صورت امکان کتاب ریاضی اول متوسط(هفتم)را زمان اماذه شدن روی سایت بگذارید
پاسخ:
سلام به شما عزیز حتما هر کتابی که حاضر شود روی سایت قرار می دهم.
545353255555555555
من خیلی خیلی از شما و وبسایتتان خوشم آمده.من در موقع امتحانات سریع به وبسایتتان می آمدم و سوالات ترم را دانلود می کردم و سریع به درس خواندن ادامه می دادم.به همین دلیل با وبسایتتان و شما آشنا شدم .بیشتر سوالاتی که در وبسایتتان گذاشته اید ،سوالات ترم دوم ما بود.به نظر من شما حتما یک معلّم خوبی هستید.با آرزوی سلامتی
پاسخ:
سلام پسرم ممنون از این همه لطفی که داری من را خیلی خوشحال کردی که به وبلاگم سر می زنی این بگویم همه ی معلمین خوب و زحمتکش هستند من نسبت به آنها خیلی کوچکم . امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشی

با سلام و خسته نباشید لطفآ کتاب ریاضی هفتم و سایر کتابهای درسی هفتم را برای دانلود ما بذارید. ممنون میشم.

چه مسخره یعنی میریم هفتم.خیلی مسخرست آخه چرا به مارسید این جوری شد؟ششم حذف شد یانه؟
لطفا" ریاضی کلاس هفتم را در سایت قراردهید. متشکرم
سلام خسته نباشید من خیلی از وبلاگتون خوشم اومده امیدوارم بتونیاطلاعات بیشتری در مورد کلاس هفتم به ما بدهید خیلی مشتاقم که بیشتر در این مورد بدونم با تشکر از شما معلم عزیزد
برا ما که تیزهوشانیم فرق می کنه

سلام می خواستم بدانم کتاب های درسی کلاس هفتم چه می باشد در صورت امکان نام ببرید

سلام.سایتتون واقعا عالیه.برای ماهایی که تیزهوشان قبول شدیم درس فرق میکنه یا نه؟اگر فرق میکرد حتما اطلاع بدید.اگر هم میشه درسهای ما سمپادی ها رو روسایت بذارید.خیلی ممنونم ازتون.
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۳ ز.ج یه کلاس ششمی
  یعنی الان این دروس  برای کلاس هفتمه؟
سلام اگر میشه کتاب ریاصی هفتم را روی سایت قرار بدید
ممنونم از سایتتون عالیه واقعا...خسته نباشید.
لطفا کتاب ریاضی کلاس هفتم را روی سایت قرار دهید . متشکرم
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۱ مینا کاشی

این سایت بسیار جمع و جور و جذاب است و من با یک نگاه از آن خوشم آمد.

متشکرم کاشی

من از تصویب کلاس ششم و نظام جدید بسیار خوشحال و راضی هستم و امیدوارم که آن را برندارند چون فکر می کنم که بچه های نظام قدیم برای ورود به راهنمایی خیلی استرس داشتند.
بنده دبیر علوم راهنمایی هستم قبلا که 4 بود وقت کم می آوردیم حالا که سه ساعت شده چه باید بکنیم؟ آیا نباید علوم پایه در کشور تقویت شود؟
سلام لطفاکتاب های سال هفتم را در وبلاگتون قرار دهید ممنونم
لطفا کتاب های  هفتم  رو بذارید ممنون می شم 
man dar keshvar chin zandegi mikonam khahesh mikonam dar avalin forsat file pdf ketabhaye  haftom ro bogzarid.
ba tashakor
سلام متشکرم از وب سایتتون و از این که یک بار به ما بچه ها اهمیت دادیدبرای ما سایت درست کردیدفقط ترخدا کتاب هارا به علاوه ی سوالات در سایت بگذارید که ما بتوانیم دانلود کنیم .
خیلی ممنون از معلم های زحمت کش  شما
سلام واقعا ازتون ممنونم اگه میشه اطلاعاتی در باره ی محتویات ریاضی هفتم ابتدایی به ما بدین سایتتون عالیه بازم ممنون 
پاسخ:
سلام عزیزم هر زمان که اطلاعات به دست آوردم قرار می دهم

سلام وخسته نباشید لطفا سوالات امتحانی هفتم اگر درآمد برای من هم بفرستید ممنون از منطقه 13هستم

پاسخ:
سلام عزیزم حتما هم نمونه سوال و هم نکات مهم درس ها را قرار می دهم.
سلام و خسته نباشید خدمت معلم بزرگوار
من در مدرسه تیزهوشان هستم. اگر امکان دارد درباره ی کلاس هفتم در دبستان تیزهوشان مطالبی را مطرح کنید. با تشکر از شما و وبلاگتون
بهترین معلم دنیا شما ستید از نظر من
پاسخ:
ممنون عزیزم حتما هر اطلاعاتی که در زمینه ی سال هفتم یافتم برای شما عزیزانم قرار می دهم تا استفاده کرده و در تحصیل موفق باشید.
سلام
اگه میشه دانلود کتاب ریاضیات پایه هفتم رو بذارید..
ممنون
واقعا عالی است از شما بسیار بسیار تشکر میکنم. مرسی لطفا کتاب ها را برای ما قرار دهید 


شما واقعا بهترین معلم دنیا هستید

خیلی شوق و ذوق دارم
 لطفاً اگه میشه درس ریاضی همتم رو هم توی سایت قرار بدین .
سلام می کنم به تمامیمعلمان زحمت کش زیرا  من با کمک معلمم در مدرسه ی تز هوشان رنده یاد کردی برازجان قبول شدم با رتبه 6 از 60 .
پاسخ:
پسرم:خیلی خوشحالم از اینکه به موفقیت رسیدی و همچنین از اینکه زحمات معلمت را ارج می دهی امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشی و هزگز زحمات معلمانت را فراموش نکنی
ممنونم خیلی عالی بود *
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۶ اتنممحمد صداقت
باسلام خدمت معلم گرامیم خانم افضلی واقعا مطالب جالبی در سایت گذاشتید، من به نوبه خودم زحماتی که درطول دو سال برای ما متحمل شدید فراموش نخواهم کرد و همیشه دعاگوی شماخواهیم بود.
ممنون ازسایت تون لطفاً اگه میشه درس ریاضی همتم رو هم توی سایت قرار بدین


لطفا زمانی که کتب درسی هفتم را به اجرا می گزارید بگویید تا ما به راحتی از این سایت استفاده ی مفید ببریم

khaheshan ketab riyaziro dar sayt gharar dahid va harvaght amad beman emil bezenid

 

این چه مسیره بازیه که در اوردن ششم وهفتم چیه گند زدن به همه چیز دیگه روت نمیشه بگی کلاس چندمی
لطفا درس ریاضی را روی سایت بگذارید ممنون
پاسخ:
هر زمان که آماده شود حتما قرار می دهم
سلام .مرسی.خسته نباشید.کتاب هاروبرای دانلودکی میرارید؟
ممنون عالی بود
ببخشیدمن دانلودکردم ولی موقع بازکردنشون رمزمی خوادبایدچیکارکنم؟یکی راهنمایی کنه؟یابه این ایمیل منوراهنمایی کنید.www.mania54@gmail.com.lمرسی .تشکر
سلام- اگه میشه ریاضی و بخوانیم هفتمو توی سایت بذارین

سلام خوبین امید وارم که هفتم هم مثل ششم نباشه بهتر باشه راست می گن که ما شیمی و فیزیک و زیست .... داریم.

لطفا سوالات دروس را به همراه کتاب ها برای دانلود بزارید .

ممنون

 

 

سلام

کاش کتابهای هفتم در دسترس بود ویا حداقل از اطلاعاتی که در دسترس است مطمئن باشیم که در ان ها تغیری بوجود نمی اید

سلام. میخواستم بدونم کتاب سبک زندگی مال دانش اموزان هفتمه یا اون دانش اموزانی که میرن اول دبیرستان؟ ممنون میشم جوابم رو بدین.

میشه ازتون خواهش کنم سر فصل کتاب علوم هفتم رو بزارین تو سایت . بابت اطلاعات دیگه ممنون.

لطفاراجع به کلاس هفتم بیشترتوضیح بده
ریاضی توسایت هست توی همین بخش اولین تیکه فصل ریاضی رو نوشته
لطفآ کتاب های کلاس هفتم رادرسایتتان بگذارید

عالی بود>متشکرم

با سلام

منظور از معارف اسلامی چیست ؟

سلام. اگه میشه کتاب های کلاس هفتم رو در سایتتون قرار بدید. با تشکر
 باسلام  خوب بود لطفا ریاضی هفتم را روی سایت قرار یده
خیلی خوب بود. **** مرسی.****
سلام من نمونه دولتی قبول شدم کتابای ما بابقیه هفتمی ها فرق داره یانه؟راستی سایتتون ازعالی هم عالی تره

پاسخ:
سلام عزیزم نه کتاب هفتم برای همه یکسان و مطالب آن یکی است.
سلام میخواستم بهتون بگم لازم نیست که کتاب ریاضی روبذاریدچون سال داره شروع میشه ومادیگه کتابامون روخریدیم.
سلام من تیزهوشان قبول شدم .می خواستم بدونم به جز کتاب هایی که معرفی کردید چه کتاب های دیگه ای داریم.ممنون میشم اگه جواب بدید.در ضمن وبلاگ خیلی خوبی هم دارید.امیدوارم موفق باشید.

لطفاکتاب های کلاس هفتم را بگذارید . ........
سلام .خسته نباشید.ببخشیدخواستم بپرسم کتاب های کاربراهفتم هم اومده؟

شنیدم که میگن ماکه نمونه وتیزهوشان قبول شدیم بامون فیزیک و شیمی هم کارمیشه .راسته؟
سایت خوبی دارید ممنون
سلام ازتون ممنون اگه میشه اطلاعات بیشتری قرار بدید اگه سایت خوبی داشته باشید قول میدم همیشه بیام سایتتون و نظر بدم
ممنونم ولی من اخرش نفهمیدم چی شد
شما که اینقدر پیگیر هستیدشما که سایت به این خوگشلی داریدلطفا جلد تمامی کتاب هارو بزارید.
سلام قیمت کتاب چند است
واقعا مارو سرکارگذاشتین کلاس ششم هفتم ایشاالله سال دیگه سال هشتم

با سلام خدمت شما دوست عزیز:می شود یکی از شما مرا برای درس هایم پشتیبانی کند؟

 

دورد
زیست داریم یا نه
پاسخ:
نه 
لطفا نام تمام کتاب پایه ی هفتم رو روی صفحه بذاری
لطفا تمام کتاب ها رو روی سایت بزارید ممنون از سایت خوبتون

سلام

معلم علوم هستم. سه ساعت برای این حجم کتاب خیلی کم است .آیا امکان دارد بیشتر شود؟

پاسخ:
با عرض سلام به شما همکار عزیز متاسفاته باید با این ساعت ساخت همانگونه که ما در سال گذشته با وقت کم ساختیم.
لطفا کتاب های کلاس هفتم را برای دانلود بگذارید .
می خواستم که من از شما تشکر کنم ولطفا را روی صفحه بگذارید
ممنون ازسایت خوبتون
بی چاره ما کلاس هفتمی ها ............. کلاس ششم که بودیم معلّممون بلد نبود درس بده همش چرت وپرت می گفت امسال معلّم ریاضی مون میگه:اصلا بادرس ریا ضی ششم تون اشنایی ندارم ولی هرچی هست هفتم ادامه همون ششم..................... خدا به دادمون برسه 
kheili mamnoon az etelaate khoobetoon lotfan begid ketebe riazi dar che sat?h  

می شود زمان رسیدن کتاب ها را بگید

سلام .خییییییییییلیییییییییی وب خوبی دارین .

ینی با این حساب سال سختی رو در پیش داریم؟

سلام لطفا وقتی بقیه کتاب های سال هفتم اعم از ریاضی وعلوم و... رسید به ماخبر دهید.
سلام لطفا کتاب ریاضی راروی سایت قراردهید باتشکر.
عالی بود
چرا باید زمان ما این اتفاق می افتاد. تازه ازسایتتان ممنونم
سلام لطفا هرموقع بقیه کتاب های سال هفتم  رسید به ماخبر دهید. متشکرم
س برا ماکه درتیزهوشان هستم فرقی داره یانمونه
سلام.چراکتاب های هفتم به گرگان نیومده.چراااااااااااااااااااااااااا
سلام .من همیشه به سایت معلم ها میروم تا ببینم برای سال های تحصیلی چه در پیش داریم.
من پارسال همین موقع به دنباله دروسه ششم میگشتم.در اواسطه سال هم که کتابهای الکترونیکی امد.میخواستم خواهش کنم از کتاب های الکترونیکی و اطلاعاته بیشتره پایه ی هفتم بیشتر مطلب بگذارید تا ما استفاده کنیم.
درضمن میخواستم ببینم اطلاعات راجب به ساعت دروس و تاریخ انتشار بقیه ی کتاب های هفتم کی به ثبات میرسد؟چون ما فقط 4کتاب را از مغازه ها گرفتیم و گفته شده بقیه را سه چهار روز مانده به مدارس میدهیم.
ممنون
خسته نباشید.
برای کتابهای هفتم باید ثبت نام کرد?
براکلاس 7خوبه که دبیرستانی باشند
سلام چرا کتاب کلاس هفتم هنوز نیومده
چرا کتلبهای کلاس هفتم هنوز نیومده
مطالب خوبی داشتی.لطفا نام کتاب های چاپ شده را هم بگذار.در ضمن به وبلاگ زیست شناسی من هم سری بزن.shayanpajohesh.blogfa.com
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۱ علیرضا شایگان

سلام

عالی  بود

ممنون ازاین که ساعات کلاس راگفتید ولی چرا کتاب ها فقط 5تا امده؟
درس فیزیک چند ساعته؟چرا کتاب ها هنوز نیومده؟
ببخشید فیزیک داریم؟
سلام
ماتو کلاس هفتم چندتا کتاب داریم؟
واقعا ما مثل موش ازمایشگاهی هستیم.

برای روز اول مدرسه هفتم چی ببریم لطفا بهم بگید مسخره نکنید خواهش میکنم

 

تور خدا سوال مال پایهیهفتم رابیزارین دست تون درد نکه خیلی مچکرم

سلام بسیار ممنون از وبسایت زیبایتان فقط یکط سوال کتاب ها پایه ی هفتمر هنوز نرسیده و مافقط 3 کتاب در اختیار داریم سوال ومن این است که کتاب های ما چه زمانی به اصفهان میرسد؟

اگر لطف کنید نمونه سوالات مطالعات رو بذارین ممنون می شم چون معلم ما سوال نمی دهد

لطفا کتاب ها ی تیز هوشان رو هم بگذارید ممنونم.
پس چرا دراستان اذربایجان غربی کتاب های پایه ی هفتم به جز از سه کتاب  یعنی قران  عربی  و پیام های اسمانی درهیچ کتاب خانه ای نیست ودانش اموزان بدو ن کتابند
سلام کلاس هفتم جند کتاب دارد
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۱ جلال فاضلی
عالی است
سلام راستش من سایت شما را خیلی دوست دارم اما شما بدون اطلاع به مردم و ما جواب می دهید واین کمی بد است مثلا زیست که چون ما در مدرسه ی تیز هوشان هستیم داریم من همه نظرات و جواب های شمارا خواندم که نظر می دهم در ضمن  اگر جواب ندهید مشخص میشود کمی در مقابل انتقاد شکننده اید پس جواب بدهید


پاسخ:
عزیزم من شرمنده هستم چون مدتی است که درگیر بیمارستان هستم و نتوانستم کاری انجام دهم و پاسخ دهم باز از شما عزیز معذرت می خواهم به بزرگواری خودتان ببخشید.
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۴ مصطفی شاه حسینی
سلام من از علی اباد هستم .. اگه میشه فصل 1و2 همه ی کتاب هارو بزارین ممنون میشم /...تازه بدونه  دانلود کردن 
سلام نمونه تدریس همکاران در وبلاک اورده شود
دوستتون دارم خفن تا
پاسخ:
ممنون از لطف شما

سلام من مهلا ابویی هستم از مدرسه ی استعداد های درخشان لطفا برای ما هم نمونه سوالت خوب بگذارید

ممنون مییشم

 

 

باتشکر

پاسخ:
حتما به زودی 
سلام.
از سایت خوبتون ممنون.اماچرادرسایتتون نمونه سوالات هفتم نیست؟
ممنون میشم جوابم را زودتر بدهید.




باتشکر.ر.و
پاسخ:
با سلام به شما عزیز حتما در این هفته سوالات کاملی در رابطه با کتاب هفتم قرار می دهم.
چرا سوالاتون نمیاد
از اینکه این اطلاعات را در اختیار ما قرار می دهید بسیار متشکرم
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۰۰ فریبرز جلوه گر
سلام وبلاگت خیلی قشنگه به وبلاگ منم سر بزن و نظز بده خوش حال میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی