تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ

آزمون علمی پایه ششم

با سلام به شما دوستان و همکاران عزیز در این قسمت یک نمونه آزمون علمی از دروس پایه ششم  توسط استاد و معلم بزرگوار آقای مسعود بیگدلی .مدرس کلاس های استعدادهای درخشان بخش بهارستان 1 رباط کریم و شهر جدید پرند.طراح آزمون های آمادگی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی .مدرس مجموعه ریاضی آلما و معلم پایه ششم دبستان نبی اکرم شهر جدید پرند.طراحی شده که من آن را در اینجا قرار دادم تا دوستان دیگر بتوانند از مطالب عالی و خوب آن استفاده کنند. جا دارد در اینجا از این همکار گرامی تشکر کنم.

آزمون علمی پایه ششم ( دریافت فایل)

پاسخ سوالات آزمون( دریافت فایل)

برگرفته از بانک سوالات ششم

نظرات  (۳)

۳۰ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۶ محمد صداقت
باسلام خدمت معلم عزیزم ،من سوالات آزمون علوم راگرفتم ،عالی بود، لطفا درصورت امکان سوالات ریاضی تیزهوشان را هم درسایت بگذارید.
عالی بود لطفا ازمون تیز هوشان رانیز در برنامه هایتان بگذارید.
۱۴ آذر ۹۲ ، ۰۷:۵۹ الهلهغلعهغا08غ
 تیزهوشان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی