تخته سیاه

تخته سیاه

با سلام و تشکر از حسن انتخاب شما کاربران گرامی:
دانش آموزان عزیر و همکاران گرامی این وبلاگ می تواند گامی در جهت پایداری و تثبیت یادگیری و افزایش آموخته های شما عزیزان باشد. لذا امید است این مجموعه بتواند به نیازهای آموزشی شما پاسخ ارائه نماید.
این وبلاگ برای استفاده همکاران عزیز و تبادل تجربه تهیه شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند تجریبات و ابتکارات خود را برای استفاده سایر همکاران به ایمیل من ارسال نمایند. مطالب با نام خود همکار در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

"افضلی آموزگار و سرگروه پایه ی ششم منطقه هشت تهران"

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۴۷ ب.ظ

نمونه سوالات امتحانی پایه پنجم ابتدایی

با سلام به شما همکاران و مخاطبین عزیز در این قسمت به درخواست بعضی از عزیزان نمونه سوالا ت دروس پنجم ابتدایی را قرار دادم و امیدوارم برای شما عزیزان مفید واقع شود.

نمونه سوالات ریاضی پنجم(دریافت فایل)

نمونه سوالات علوم پنجم ( دریافت فایل)

نمونه سوالات تاریخ و مدنی پنجم( دریافت فایل)

نمونه سوالات جغرافیای پنجم( دریافت فایل)

نمونه سوالات نگارش پنجم( دریافت فایل)

نمونه سوالات املا پنجم( دریافت فایل)

نظرات  (۱۲)

عالی بزد حرف نداشت از شما ممنونم .
vai vai


۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۴ پارسا رنجبران
عالی بود
سلام خدمت همکار محترم 
وبلاگ خوبی داری خسته نباشید 
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۰ هوشنگ بهرامی
سلام خسته نباشید. سال تحصیلی جدید مبارک. کارتان جالب و در خورتوجه است. موفق باشید. من سوالاتتان رادانلود کردم و مطمئن هستم برایم مفید خواهند بود. با سپاس
بدنبود
دست شما درد نکند
سلام.بد نبود ولی کاش دانلودی نبود.
کیانا راست میگه منم با نظرش موافقم.
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتون دررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررد نککککککککککککککککککککککککککککککککککنه
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووووووووووود دسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتت درد نکنه بوس بوس بده لب بده
وبلاگ خوبیدارید من فردا امتحان ریاضی دارم این سوالات به من خیلی زیاد کمک کرد خیلی ممنون که سوالات امتحانی رو گذاشتید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی